Una mica de natura i tornem a la ciutat

Després de tantes jornades de caminar per ciutats (excepte la gran visita al Niagara), ja tocava una mica de muntanya natural. Ahir ja vam arribar a mont Tremblant, però només vam estar a la part turística (i plena de gent), la pista d'esquí.

L'Amo de l'Auberge le Lupin, on hem dormit la nit passada, mereix un comentari. El Pierre, un home una mica friki, però molt amable i simpàtic (com la resta de la seva familia).
A l'arribar, la seva dona ja ens va dir que ens presentaria al marit, que sabia espanyol i estaria molt content de practicar. L´home parla el castellà diu des de fa 30 any, però no té gaire ocasió de practicar: total que parla com un indio (indio amb accent francès canadenc). Molt amable, ens va explicar tot el que podiem fer avui i ens va dir fins i tot el que esmorzariem (ell és tb el cuiner). De tant amable, podria fer-se una mica pesat (de bon rotllo), perque si et veu sortir de l'habiació ja et ve a explicar algo, també al veure que sortiem al vespre a passejar, ens va acompanyar fins a l'inici del carril bici i ens va dir com arribar al poble.

I aquest matí hem flipat, si ahir el Pierre anava amb màniga curta, pantalons i bambes, arribem al mati al menjador i el veiem darrera la barra amb vestit de cuiner blanc! i lo millor: surt de darrera la barra i va amb bermudes i chancles!!! l'esmorzar molt bo: fruita, suc de taronja (ho hem entes quan ho hem vist, pq deia algo així com: huggo de nahanga), muffins de chocolata i caramel, truita d'espinacs i bacon... tot un chef.

Bé, i després de despedir-nos de l'home i familia, hem anat cap al parc deMont tremblant, a veure les Cascades del Diable (el riu diable), fer una llarga caminata ( i de pujada!!) fins al mirador de la Roche i acabant dinant a la platja del llac Monroe. Disfrutant d'un dia amb estones de sol i  fins i tot hem trobat un cèrvol al qui li ha agradat molt el nostre cotxe (es pensava que era un chupa chups o algo així.. deu ser pel color?).

En resum, tot i no arribar a la grandesa i impressió dels parcs de l'oest USA (Yosemite, sequoia..), un lloc molt agradable i interessant. Per acabar amb el parc:,un video resum de la jornada a Mont Tremblant, editat amb el youtube (el video esta fet amb el mobil, és una mica mogut..)

Ja per la tarda, de ruta cap a Montreal, on hem arribat ja al vespre. Hem tingut una mica de feina en trobar l'hotel, que no tenia cartell al carrer i era una entrada una mica rara.., encara que després de dins té un rollo modernillo:

Entre que hem arribat ja al vespre i que ha començat a ploure, no hem pogut veure gaire de Montreal: el Carrer Sta Catherine i la unimersitat McGill. Demà tindrem tot el dia per explorar, també part de passat demà.

I com no, la ruta d'avui (ja hem passat dels 1100 km!!)

Ver 2011-05 Mont Trebmant Montreal en un mapa más grande

Anònim ha dit...

Com sempre les fotos fantàstiques i m'agrada tant poder seguir les vostres passes cada dia. Aquí tindrem nou alcalde (Pellicer) i molts canvis a tota Catalunya (a l'Hereu també li han donat la patada).
Veig que com per Reus també teniu bon temps. A passar-s'ho bé!
Petons
Carme

Joan-Jordi-Marta ha dit...

Aquest destí es mereix una visita de la família Sans Rodríguez. M'ha encantat..i crec que a la Vane ja li ha anat bé anar algun lloc que sembli una platja! Així es treu el mono!