Hola des de l'aeroport!!

Ara mateix som a l'aeroport de Boston esperant agafar l'avió cap a Washington. Acabem de passar el control dels officers...

Potser la nostra "integració" comença a ser preocupant, perquè... hem esmorzat al Burguer King!!! el colmo!! una petita hamburgueseta de salsitxa i uns pankakes amb jarabe de arce  o algo així.. la cosa mai vista... ja no ens queden gaires reptes en el mon del fast food.

Resum d'ahir:vam anar en tren a Salem, un poblet al nord-est de Boston, i per la tarda la darrera caminata de despedida per Boston.

Al matí vam comprovar la diferència entre una superpotència mundial i la resta del 1r món: pots guanyar un mundial de futbol, pots tenir el bundesbank o es pot casar el fill de la Lady Di, però arribes al estatus de amo mundial quan tots els trens tenen wifi gratis!!!  increible i impensable a europa (quan en posin, segur que fan pagar una pasta per conectar-te un minut)

Respecte a Salem, és un poble famós per la caça de bruixes (literal) que van fer al 1692. 15 dones acusades de bruixeria. Qui els hi havia de dir a aquells "peregrinos" supersticiosos que avui seria la principal atracció turística de la zona! tot gira en torn a les bruixes.

Un cop superat lo de les bruixes.. El poblet també és molt pintoresc, casetes típiques i de peli americana:

I per petición popular, també una reseña del menjar. Ahir vam menjar a "Victoria station" un restaurant de Salem amb menjar de pescadors (no soc capaç d'escriure el nom: cracker amb gambes i algo...):

I de tornada a Boston, per la tarda passejada pel moll, el carrer comercial (amb Macy's,...) i acabant al Bar on es rodaven els exteriors de la serie ochentera Cheers:

I per avui ja n'hi ha prou, que criden per embarcar a la porta C28 destí Washington. Antoni Bassas, allí anem!!!

Ver BOS-WAS en un mapa más grande

Joan-Jordi-Marta ha dit...

Ui, que ja tardava en fitxar!!

Si ja ho diuen que els americans van molt per davant nostre...sempre ens quedarà El Pallol per poder gaudir del wifi gratis! Amb lo del Burger King m'heu deixat espatarrada...crec que és el somni del Jordi poder fer-ho! (Però jo de moment no li deixo fer...). Per cert, a la costa est, a propet de Canadà hi ha el poblet de Forks (CREPÚSCULO!). Si us aburriu i no sabeu que fer, podeu apropar-vos-hi a veure si trobeu algun vampirillo (jeje!). Molts petonets!!

Vanessa F ha dit...

Helloooo!
Mira q esmorzar al burrikin, això si q es saludableeee :p
Apa nois q disfruteu de la white house... i q les bruixes de Salem us hagin donat bones vibracions pel viatge!
Fins aviat

Sandra i Carlos ha dit...

Mare meva amb la "integració culinària" que feu...però com camineu i sou alts no passa res! jajaja

només direm que ho passeu mb i feu moltes fotos al més pur estil "posado" que ens encanten XD

per últim només dir: Wifi GRATIS al tren!!!! OMG!!! (un que conec ja vol anar cap allà jeje)

mua

Anònim ha dit...

Ha passat una cosa extranya ahir es veien fotos de Washington i avui han desaparegut, són les bruixes de Salem? Espero que s'actualitzi això aviat!! Ara vaig a veure el Trapezi. Petons.