S'acaba l'estada a SFO i anem de camí cap a Los Angeles

Després de 2 dies sense actualitzar i abans que semblem desapareguts del mapa, ja tornem a ser aquí!

En total han estat 3 dies sencers a San Francisco, que per poder veure i disfrutar la ciutat se'ns han fet una mica curts. Diumenge al matí vam agafar el bus cap al Golden Gate, un dels llocs mítics que teniem moltes ganes de veure en persona. El vam recòrrer a peu, anar i tornar! En total uns 5 km amb parts amb molt de vent però amb la sort de que teniem un sol enlluernant, les vistes de San Francisco, la badia i l'illa d'alcatraz impressionants.

Després vam tornar al barri italià per dinar i per la tarda vam anar per la zona d'union square, la zona cèntrica i on teniem l'hotel. L'hotel és un edifici victorià reformat, aquí el tenim de fons:

Ahir vam compartir el dia amb una família de Polònia molt simpàtica que vam conèixer el dia abans a la recepció de l'hotel quan estavem comprant les entrades per Alcatraz. Com que anavem a la mateixa hora a la visita de l'illa, vam estar gairebé tot el dia junts.

El primer que vam fer és anar a "la roca". Tenen una visita molt ben muntada, et donen una audioguia i et fan passejar per dins de la presó mentre escoltes testimonis i descripcions de cada punt:

L'inquilí més famós que hi tenien era l'Al Capone, però els més intrigants són els 3 únics presos de tota la història que s'han fugat i que no han trobat els cossos, es devien ofegar? els altres presos deien que els havien vist estudiar castellà en els darrers mesos, deuen ser a sud-amèrica d'incògnit?

La visita dura més de 2 hores, per tant només tornar vam anar a dinar al Fisherman Warf, on ja haviem estat 2 dies abans. Aquí teniu al grup:

Després vam anar a veure Lombard Street, un carrer amb tant pendent que el van haver de tornar a fer de nou amb forma de S, no hi paren de baixar cotxes de turistes:

Vam agafar de nou el bus per anar a veure el City Hall (Ajuntament enorme) i les famoses Painted Ladies o 7 sisters:

Després de fer un descans vam continuar fins al barri de la comunitat homosexual de SFO, el barri Castro. A la Harvey Milk Plaza hi ha una bandera "arco iris" gegant, a molts balcons també hi penja la bandera. Un altre dels llocs interessants del barri és el Teatre cinema Castro, on amb 90 anys d'història encara hi estrenen pel·lícules:

Tot i que la ciutat San Francisco és famosa pels seus canvis de temps i la boira, nosaltres hem tingut uns dies de molt de sol (encara que a la nit feia bastanta fresqueta). Avui ha estat diferent, ha començat amb pluja i ha estat així tot el dia. Això no ens ha desanimat i aquest matí hem tornat a recuperar el cotxe (l'hem tingut al parking de l'hotel dense moure tots aquests dies). Hem pujat a les Twin peaks per tenir una panoràmica de San Francisco com a acomiadament:

I un altre cop en ruta! aquesta vegada una mica més tristos, perquè el final està cada cop més aprop.. jo ja m'estic acostumant a la vida amèricana de veure mentre condueixes, un milkshake que per cert estava molt bo!

Hem fet parada per dinar a Carmel By the sea, un poble bastant pijo de platja on hi va viure el Clint Eastwood i no he entès bé si va ser l'alcalde i tot.

Voliem continuar per la costa, per la ruta del Big Sur, on es veu que la carretera travessa uns paisatges de penya-segats molt bonics. Hem començat convençuts, però quan dúiem 50 km de sobte ha caigut una boira que no ens deixava veure res a més de 5 metres, el que faltava a més de la pluja!! Hem decidit donar la volta de nou fins a Carmel i agafar l'autopista interior fons a Morro Bay, a l'hotel Serena Inn on dormirem avui.

I el penúltim mapa de ruta, més o menys 540 km més al compte:

Ver 25 - San Francisco - Morro bay en un mapa más grande

Per acabar avui, com que sabem que en video les coses es veuen diferents que amb foto, aquí van 2 videos del estilo americano, el primer és d'una de les tantes gasolineres on hem repostat i el segon és del lloc on vam sopar d'ahir:

Marta_Jordi_Joan ha dit...

NOmés dos comentaris que si no m'agafa algo: Ivan, estás molt guapo amb barba de tres dies!! (O és això, o la càmara t'enfosqueix la cara...). Si Vane, tu també estàs guapíssima, però és que a tu t'ho dic més que a l'Ivan!

Jo ara m'he posata dieta, així que FEU EL FAVOR DE NO POSAR FOTOS DE MENJAR!!! jejeje